BestAssist

Voor professionele secretariële ondersteuning en webinarbegeleiding

Welkom

Ben je ondernemer/zzp-er en loop je tegen de volgende zaken aan?

– geen tijd om nieuwe diensten te ontwikkelen?

– online te weinig zichtbaar?

– altijd maar te weinig tijd?

– niet genoeg werk om iemand in vaste dienst te nemen?

– en dus doe jij alle werkzaamheden zelf?

 

Dan is het de hoogste tijd om een Virtual Assistant in te schakelen!

Door taken uit handen te geven en met mij samen te gaan werken krijg je weer rust en tijd!
Tijd om aan je bedrijf te werken maar ook tijd voor je prive-leven.

Als Virtual Assistant ben ik graag je sparringpartner en ondersteun én denk ik met je mee bij secretariële, commerciële en organisatorische werkzaamheden.
Ik ondersteun op maat, zodat jij je weer kunt focussen op de zaken die voor jou belangrijk zijn. En ik neem die taken uit handen waar jij geen tijd voor hebt.

 

Mocht je na het zien van mijn site nog vragen hebben, bel me dan gerust of neem contact op. Ik ben er om mee te denken naar de oplossing die het beste bij jou past zodat jij geen omkijken meer hebt naar alle tijdrovende bijzaken.

 

Over mij

Mijn naam is Ine-Annet Verstegen en ik ben een enthousiaste Virtual Assistant met meer dan 20 jaar werkervaring binnen diverse bedrijven. Mede door de opgedane ervaring kan ik ondernemers helpen met het groeien van hun onderneming.

Vanuit mijn bedrijf BestAssist ondersteun ik met name zelfstandige ondernemers. Door diverse taken van hen over te nemen, krijgen mijn opdrachtgevers meer rust én houden ze weer tijd over. Op deze manier kunnen ze zich weer met volledige aandacht (en een gerust hart) op de groei van hun bedrijf kunnen richten. Dit zonder afgeleid te worden door andere (dagelijkse) activiteiten en taken die nu eenmaal bij het runnen van een bedrijf horen.

Het liefste wil ik jou zo optimaal mogelijk helpen. Daarom volg ik regelmatig trainingen en cursussen om  zoveel mogelijk up-to-date te zijn op mijn vakgebied.

Werken met een Virtual Assistant levert je veel op! Zie het samenwerken met een Virutal Assistant als een investering.

Heb je vragen of wil je meer weten over de diensten die ik aanbied? Bel me gerust op 06 – 308 94 706. Mailen kan natuurlijk ook altijd op mail@bestassist.nl

 

 

Virtual Assistant

Wat is een Virtual Assistant?

Een Virtual Assistant is een professional die op afstand online ondernemers ondersteunt. Samenwerking vindt plaats in de cloud en de programma’s die ik daarvoor gebruik zijn o.a. Dropbox en Google Drive. De communicatie zal veelal verlopen via telefoon, Skype en WhatsApp. De werkzaamheden die ik als Virtual Assistant uit handen kan nemen liggen op het gebied van dagelijks management, (online) marketing, communicatie en events.

Wat is het doel van een VA?

Mijn doel is om jou als ondernemer te ontzorgen zodat je niet langer bezig bent met de diverse taken waar je eigenlijk helemaal geen tijd voor hebt. Als zelfstandige wil je nu immers alles zelf doen. Maar als jij een gezond groeiende onderneming wilt opbouwen is het slim om BestAssist in te huren om zo de groei te realiseren.

Voordelen van het samenwerken met BestAssist als VA:

– je kunt je weer concentreren op de ontwikkeling van je bedrijf waardoor je omzet vergroot

– geen extra kosten voor werkplek, computer, apparatuur, reiskosten, etc.

– geen sociale lasten, loonbelasting, vakantiegeld, ziektegeld, etc.

– inzet op die momenten die voor jou van belang zijn

– professional die met je meedenkt en meekijkt

Webinar

Wil je een groot publiek bereiken, kies dan voor een webinar!

– direct contact met je doelgroep

– interactie met je doelgroep

– boodschap wordt gericht overgebracht

– je laat eenvoudig zien dat je expert bent op jouw vakgebied

– je kunt het webinar opnemen en de opnames online beschikbaar stellen

Met behulp van webinars heb je dus dé perfecte tool in handen om potentiële klanten enthousiast te maken voor je dienst of product.

 

HELP: ik wil wel een webinar organiseren maar ik weet niet hoe?

Geen nood!!! Eén van mijn specialisaties is ondersteuning bieden bij webinars. Zo zal ik bijvoorbeeld zorgen dat jij geen omkijken hebt naar het technische gedeelte. Dit geeft jou rust zodat uiteindelijk je webinar succesvoller zal zijn. Jij hoeft je alleen maar volledig te focussen op de inhoud ervan.

Vooraf zal ik een proef webinar met je houden zodat je goed voorbereid bent en professioneel overkomt.

Tijdens de webinar kan ik desgewenst de chat monitoren en eventuele technische problemen bij de deelnemers oplossen.
Wist je dat ik ook speciale webinar pakketten aanbied. Professionele ondersteuning tegen gunstige tarieven. Klik hier voor meer informatie.

Werkwijze

Het inhuren van BestAssist is heel simpel

Tijdens een vrijblijvend oriëntatiegesprek bekijken we welke werkzaamheden je wilt uitbesteden en/of waar je ondersteuning bij wenst. Je kunt me inhuren per uur, op basis van een abonnement (=vast aantal uur per maand) of op projectbasis. Dan voer ik een opdracht uit tegen een vast tarief. Vervolgens stuur ik je een offerte. Hierin staan de te verwachten uren/dagen, het tarief en een omschrijving van de overeengekomen werkzaamheden. Als je akkoord gaat met mijn offerte zal ik alles schriftelijk vastleggen in een opdrachtbevestiging. Na dit alles ga ik met heel veel plezier voor je aan de slag. BestAssist werkt uiteraard discreet en met respect voor je privacy en bedrijfsinformatie.

Tarief

BestAssist is als Virtual Assistant vanzelfsprekend heel flexibel. Dus ook in het aantal afneembare uren. Of dit 1 of meerdere uren per week betreft, alles is bespreekbaar.
We kunnen op verschillende manier samenwerken. Dit kan per uur zijn maar ook een abonnement behoort tot de mogelijkheden. Ik bied diverse soorten abonnementen aan waar je uit kan kiezen. Tijdens een kennismakingsgesprek bespreken we samen welke dienstverlening er het beste bij jou past, wat je nodig hebt en hoe ik dat het beste op kan pakken. Op deze wijze weten we allebei waar we aan toe zijn.

Neem hier contact met me op om de mogelijkheden te bespreken.

 

Voordelen van het inzetten van BestAssist zijn:

– flexibel

– geen minimum afneembare uren

– direct opzegbaar

– alleen daadwerkelijk gewerkte uren worden doorbelast

– professioneel en kundig

– betrouwbaar

 

Dus reken maar uit, als je je eigen tarieven vergelijkt met die van BestAssist dan is de keuze toch snel gemaakt.
Een VA kost je geen geld maar levert je juist geld op!

Contact

Meer weten over het inhuren van BestAssist?

 

Wil je meer weten over het samenwerken met een Virtual Assistant? 

Vul dan onderstaand contactformulier in en ik zal je zo spoedig mogelijk antwoord geven.

Bellen mag natuurlijk ook altijd, ik ben bereikbaar op 06 – 308 94 706

Hartelijke groet, Ine-Annet Verstegen

Naam (verplicht)

Mailadres(verplicht)

Onderwerp

Waar kan ik je mee helpen?

[recaptcha]